Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2009 18:27 - Да си наскубим вечерята от хобито
Автор: faian Категория: Хоби   
Прочетен: 4468 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 15.12.2009 18:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Телефонната връзка между два шарана е въдицата. Да започнем с един виц:
   Срещна ли се рибар и ловец, рибаря рекъл:
  - Вчера като бях за риба, хванах такъв сом...знаеш ми варбурга, комбито, че опашката му се влачеше по земята, а мустаците му ме гъделичкаха по врата, като се връщах.
Ловеца го слушал и  му рекъл:
 - И аз вчера бях на лов, то е забранено сега, но викам "нека гръмна", да си прострелям пушката. Вървя си аз, а насреща ми една сърна, викам си "леле, тая няма как да не я гръмна", вдигам пушката и "Бууум". Тъкмо почвам да я дера, и гледам горския. Викам си "леле, тоя няма начин да не ме е видял", сега затвор, глоби...абе защо не взема да го гръмна. Вдигам пушката и "Буум", тъкмо започвам да га зарявам и гледам двама влюбени, викам си "малееее, тия пък сто процента са ме видяли, тоя път ще лежа за убийство" и по същата процедура, вдигам пушката и "Буум, буум", и тъкмо започвам да ги зарявам и тях, и гледам една учителка с учениците си, викам си "край, тия ме видяха, и тоя път няма измъкване" , вдигам пушката и ....Тогава рибаря го прекъснал
 - Чакай бе, какво си направил!
 - Ако не намалиш рибата, всички ще ги избия.

Първо условие за риболов:
  Пригответе си тиган с олио, дори и да не хванете, може да се използва за салата, ако имате /може и половинка, може и повече/ ракия или подобна напитка.
Второ условие за риболов:
  Вземете си и кинти, при условие че рибата почива, магазините работят нонстоп.
Трето условие за риболов:
  Значи, започваме яко бъркане на захранки, проверка на такъми, с една дума, създаваме впечатление пред жена си или производните и че сме сериозни рибари.
Четвърто услвие за риболов:
  Всичките такъми се товарят в колата /защото  аз съм ходил за риба без въдици, върви обяснявай че си ги забравил на гореспоменатите особи/.
 Не се нахвърляйте веднага на едро, загрейте първо с нещо примерно такова:
image

Важно условие е чинията да не е по малка от улова. Докато пълнех съдинката си мислех "Абе аз от коя реколта ракия да пия вечерта..."и неусетно се улових да тичам към колата със всичките такъми.
След като сме загряли минаваме на по тежка категория, примерно хищник.
Необходимо условие: ако ловим на блесна, блесната се избира съответствие със цвят на водата, цвят на рибките на водоема в който ще ловим.
image
image 
Това расперче изпи каса бира, горкото...
Ако ловим на рибка е най добре да се хване такава от самия водоем. Забелязал съм че на жива рибка удрят по добри екземпляри, и колкото е по голяма рибката удрят по добри риби.
image
Ококорил съм се нарочно, защото видях че жената слага салатата.
image
 А сега дъбъл т.е. да умножим по две
image
image
и ето идва психологическия момент, и гвоздея на вечерта
image
А тази бяла рибка я консумирахме в резон с черно вино.
image
Тази щука изпи незнам колко...знам че салата беше цяла купа.Забележете датата, и на другия ден...
image
Данни за рибчето:  щукичка в ембрионално развитие, 6 кг. с полусухи люспи.Може би тези две риби бяха роднини, но връзката им бе прекъсната жестоко. От тук извода, риба и бира е едно и също, само дето за разменени буквите в думите, или казано научно му...пий, яж салати и лови риба. НЕ ЗАБРАВЯЙ ВЪДИЦИТЕ! Ха-ха-ха



Тагове:   риболов,


Гласувай:
4




1. annapurna - Наслука
17.12.2009 17:00
Много голяма щукичка си хванал? Навярно е била вкусна? И другите рибки си ги бива...Явно няма да останеш гладен,хахаха...Нещо не прочетох къде си ги ловил, но то е ясно че рибар не си издава местата. Наслука!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faian
Категория: Хоби
Прочетен: 13714
Постинги: 1
Коментари: 1
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930